Forsendelse og retur
1. PRISER OG BETALING
- Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.
- Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout, eller Vipps. Raskt, trygt og enkelt.
- Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
2. FRAKT
- Vi har fri frakt på alle ordre over 499,-
- De fleste ordrer er på vei til deg innen 2-5 arbeidsdager fra bestilling.
- Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
- Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
- Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-
3. RETUR
- Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.
- Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
- Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden.Ta kontakt med oss på epost kontakt@mole.no for angrerettskjema, fyll det ut og send pakken til:
Mole Little Norway AS
Kolleveien 13
1832, Askim
Norge
4. REKLAMASJON
Er varen din ødelagt? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
- Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
- Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
- Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
- Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
- Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.
5. KUNDESERVICE
Mole Little Norway AS
Kjærlighetsstien 1
1850, Mysen
E-post: kontakt@mole.no